young girl

denna blogen handlar om mej mina vänner och min familj

pappa älskar dej <3

Kategori: familjen

hejsan
ni tänker säkert att jag är en svikare men saningen ä'r att jag har haft en jobbig perion. Mina vänner har börjat bli själviska och när jag berättar 10 hemska saker om min pappa + att han inte bryr sig om mej så ska mina vänner inte få som dom vill av sin pappa och säga till mig att de hatar sina pappor och vill byta har börjat bli trött på dett nu varför säga så ok så du fick inte ta med en kompis hem eller en mobil men sak samma du fick just en ny mobil och han kanske vill att du ska göra läxor isället för att ta med kompisar han vill bara sitt bästa. Min pappa har knapast tid med mej och kommer inte ens på mina konserter som jag kämpat hårt med för att i alla fall få vara med honnom. Jag träffar honom knappt nu. han och min mamma skilde sig när jag var liten. Det är inte alltid som man får som man vill och det vet jag. För det händer alltid mej att jag inte får som jag vill men en då. Till alla er som vill byta ut eran pappa för att du inte får som du vill utan honnom skulle du inte finnas. det finns dom som har alkolister, de som sitter i finkan, de som alltid jobbar, de som är döda och de som har pappor som jag. de får inte som dom vill men de vill ju helst att allt ska lösa sig. tänk på det nästa gång du vill byta ut din pappa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: