young girl

denna blogen handlar om mej mina vänner och min familj

22 maj

Kategori: vänner

Hejsan detta är Veronica som skriver
 vad snakar jag om jag är ju den ända som skriver här på denna blogg
ok idag knner jag mej sjuk
+jag kramade allesandro för att jag fick 5 kr
nu är jag skyldig honnom pengar men märkte att jag har i min jacka 5 kr
På vägen till min teater lektion som jag har efter skolan
märkte jag att det är spindelnät på min cyckel då kom Felisia och tog bort spindelnättet
Jag är rädd för spindelnätt men inte för spindla
just nu ser jag svenisen klenisen en äkta mardröm
han har klippt sej rejält

felisia fick sin första hundring på tabelerna och jag slipper omprov för första gången
hejdå måste sluta nu min kompis är sur nu
xoxoxo
Veronica

p.s Mange Maker kommer till Grön Lund idag kl 20:00

Kommentarer


Kommentera inlägget här: