young girl

denna blogen handlar om mej mina vänner och min familj

hejsan igen

Kategori: fritiden

just nu är jag trött på designebloggar.com
så dåligt att det inte är sant de gör en sakpå film men en helt annan sak för oss som inte har råd med ett konto som kostar 45 pund/euro
jaja idag har jag varit och shoppat med mmama riktigt snygga kläder vi hittade
farsta centrum
när jag var på väg från min skola märkte jag att jag inte hade hemnyckeln och då hade en kompis hittat nyckeln låst up och fanemej lagt den i miott skåp så vi fick knipsa upp mitt skåp med tång
nu måste jag köpa ett nyt hänglås jaja vad har man att göra nu då
god natt alla som läser min blogg nu fast om du läser detta på morgonen så god morgon och på dagen goder afton treöttisen
måste killa iväg för att såva nu men vi ses i morgon visar kläderna i morgon och kanske ny design om jag hinner ta hit en kompis som är dator nörd.
hon har en jätte bra blogg bloggen handlar om mej enligt henne.

Bloggiga hälsningar

veronica!! Vem annars?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: