young girl

denna blogen handlar om mej mina vänner och min familj

naturen ett vår tecken

Kategori: Allmänt

idag har vi haft besök av både getingar och bin
Stora sånna
nu sitter jag i soffan och skypar med en kompis
Idag har jag varit i skogen och letat fåglar
med ett par andra kallar oss för tva (tyresö vetenskaps akademi)
jag hadde pankaka till matsäck och så varmt som det var idag skulle jag ha kunnat sola jag och min kompis Aillene plockade blommor det blev många men de visnade på vägen till backa till tyresö centrum jag blev jätte trött efter som att bussresan var över en timme och varmt ute och inne så somnade jag nästan men nakdelen med det var att jag yklade så jag fick gå hela vägen hem juste jg såg en jätte stor smörblomma men den är giftig vi fick mackor med mosarela och torkade tomater av våra lärare jag åt inte dem. min vänn matilda h. har fått en ny dator och jag vill så gjärna vara med henne nu hon är min bästa kompis presis som en syster men idland kan man inte vara tillsammans en hel dag har jag lärt mej
jag längtar till skolan på måndag då får jag vissa mina nya kläder men ni ska få en för tit på kläderna men det kommer altingen under helgen eller på kvällen så ni får hålla kol
just nu bakar jag mjuk peppar kaka hur gått som helst.
jag har tänkt ha en tävling dagens sötis det kan vara en kändis eller du jag läger up en bild varje dag och kommer att skriva saker som jag vet om dej men om det är ok alltså man måste kommerntrera för att jag ska veta om du har en blogg eller gillar en blogg kan jag säkert reklamera den om ni säger till
xoxoxo
Bagaren veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: